Jobb, resa och mycket mer

Fan stressigare att ha lov än plugg XD


Börja med att jobba diretk då lovet börja på Arlandaflygplats där jag hjälper till att checka in folk. Börjar 6 på morgonen så måste kliva upp kl 4... INTE kul! X(
Men annars e det ett roligt jobb och får prata med en massa människor (vissa trevligare än andra) men jävligt svårt då de varken kan svenska eller engelska (då nlir det att använda "teckenspråk" och hoppas på det bästa XD).
 
Efter jag har jobbat ska jag dra till sommarstugen med två vänner och nästan precis då jag kommer hem ska jag till London med familjen.
 
Är fullt ös här, men har hellre något att göra än att bara vakna runt i huset utan något att göra. :P
Då jag var ledig idag försökte jag baka... Det gick ju dock inte lika bra då jag brände skiten så det osar i hela köket (Noterat: Ska ej bli hemmafru).
Jag tycker det är kul att laga mat/baka men blir stressad och failar till 70% när jag försöker med något. Måste fan börja spendera mer tid där, vill ju inte vara helt värdelös. XD
 
Hoppas ni har/får en lika bra sommar! ^^
//Em



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0