Börja på nytt

Okej jag håller nu på att börja om och göra lite nytt. Trots att det jag hade skrivit var mina egna tankar så fick man ju en del negativa kommentarer... Vissa har seriösa problem...
Hur som helst går börjar jag om på bloggen och kommer göra den mer till en personlig blogg. Kanske inte de roligaste och inte riktigt de jag hade planerat men kommer kasta in lite annat skit här också... eller ska försöka men då för er som inte fattar att det jag säger är vad JAG tycker och hur JAG känner men det betyder inte att det är rätt. Fast om det jag nu tycker är så jävla fel... då får väll jag tycka det

Tack för mig och... mja... Emmber.blogg the reborn ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0