Då va det sommar då!!

Sommarlov då!

Avslutningen idag var kort. Vi börja med att fika med klassen (men vem fan börjar med att fika med kladdkaka och muffins halv 10 på morgonen?) sedan så blev det dragkamp mellan alla klasser då vinnande laget fick möta lärarna och precis som förra året så van min underbara klass *host host host* både mot alla andra klasser och även lärarna.
Vi åt sedan lunch i matsalen men fick dock inget framförande av lärarna som förra året då det var väldigt många borta (tråkigt som fan då man skratta så man höll på att ramla av stolen förra året).

Jag lyckades totalt sen när jag kom hem då jag råka slita lös sulan på ena skon. Att jag alltid ska vara så våldsam XD. Får väll se det positiva med att de var jävligt osköna, gav mig skavsår och omöjliga att gå i…

 

Fan då har man gått två år i gymnasiet och nästa år är det studenten och sedan arbetslöshet… fan asså vad ska man göra med livet? Men sommarjobb på Arlanda de tre kommande veckorna först sen lov och sen ett helt år till innan jag ska tänka på det.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0