Midsommar

Ska sommarjobba nu direkt efter plugget i tre veckor och har redan jobbat en men skriver om det någon annan vecka ;3
 
Midsommarn e avklarad, snart ju då! ;)
Nej nu ska vi inte tänka så men förfan villken tråkig midsommar jag har haft. Åker alltid ut till sommarstugan under midsommar för att träffa släkten (som jag nu mer bara träffar en gång om året) och det e ju trevligt å allt men mja alla "ungdommar" e ju nu förbi 18 och typ super och festar runt så dom äter sen sticker dom... jävla kul släckt asså -_-
 
Sen finns det inge internet eller teckning till mobilen så man ligger typ bara död hela helgen. Klart det va kul att spö familjen i kort men annars så går tiden vääääldigt långsamt. Spendera ca 80 - 90 % av tiden genom att bara sova mig igenom dagar och nätter... e fan förvånad att jag kunde sova om nätterna O.O
 
Men nu blir de andra bullar... börjar jobba imorn igen... börjar kl 6 och kommer typ behöva kliva upp runt 4 för att hinna i tid och allt... uff.... jobbigt jag bara tänker på det XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0