I LÖV IT!! *v*

Jag när jag åkte till London köpte jag hårgfärger för jag ville göra Dip dye (visste då inte vart det fanns att köpa i Sverige när man bor nästan precis vid Stockholm...... Ja jag har mina bimbo strån). Köte lila, blå och röd.
Efter ett tags tänkte så kom tanken, fan va kul att färga HELA håret men jag var lite osäker för jag e något feg för att "ändra" på saker men då kommer ju en vän å trycker ur sig "Du skulle ALDRIG våga färga hela håret." och kännde jag bara att jag var tvungen att bevisa henne fel.
Jag gjorde luggen röd och bestämmde mig för att göra resten lila men sen så upptäkte jag att färgen inte räkte så då kasta jag e den blå också.... trodde jag.... JA luggen blev RÖD men resten av håret blev i typ lavendel med silverfläckar för den blå färgen var egentligen inte blå utan silver (inte köpa färg utomland igen på konstiga butiker där det e konstigt dom har... Jag har VEKLIGEN bimbo strån på huvudet XD) men vafan, alltid kul å testa och färgen försvann ju och rätt fort med... men av någon anledning gjorde inte silverfläckarna det .-.
 
Men nu då... Då jag kollar runt hitta jag en jävla massa butiker som säljde hårfärg och köpte där de var billigast och den här gången köpte jag två burkar (för att vara säker) med Direction Flamingo Pink som då var onödigt eftersom en burk av den räkte för mig så nu vet jag det. Jag tänkte först bleka håret för att vara säker men all färg var nästan ute, jag var blond med silverfläckar, utväxt och pastelrosa lugg... Nej vafan vi tutar å kör bara!
"FYFAN SÅ NICE!" Jag blev så jävla nöjd med håret, det blev verkligen en bra färg och det ända som blev annorlunda var min lilla utväxt som blev lite mörkare. Alldeles hyper över det! Älskar att se färgen när luggen faller fram över ansiktet och fan inte låta bli att snegla lite på den varje gång jag passerar en spegel. "IT'S SO FAB AND AWESOME" *V*
 

 
Lila färglinser i.
Ser lite crazy ut för en vän sa jag såg ut som en häxa i min svarta hoodie.
 
Å mitt hår färga av sig på ina hörlurar (tur jag sov med handduk på kudden).
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0