Stressigt

Mycket har hänt nu på senaste tiden så har inte orkat skriva något men för att sammanfatta det; Jobb, plugg, plugg, jobb och plugg (och nära för sammanbrott) d^_^b
 
Till och med när jag e ledig för jag inte vila eftersom man först jobbar massa dagar och sen åker Uppland runt (känns det som) för man ska göra massa grejer XD
Går det att ta ledigt när man e ledig?? .-.
 
Antingen så blir det att jag inte gör ett skit eller så har jag fullt upp så jag inte hinner sätt mig mer å anndas ut XD
Men bättre att göra något än att sitta instängd och forever alone på mitt rum :P
 
Och nu sisst så måste jag bara få kommentera:
Man ser ju bilder överallt där det e folk som har fotat dumma saker det sett. Det dummaste jag sett (fett ledsen jag inte fota det) var en gång när jag var påväg till Uppsala och vid vägkanten stod det en röd liten bubbla och i fram på förarsätet satt det en stor uppblåst jävla giraff som stack ut genom taket (verligen en engångs-syn). X'D
Men idag köpte jag en tröja och på en lapp som satt i den stod det med stora röda bokstäver "KEEP AWAY FROM FIRE" Nemen gud vilken jävla tur det hade skrivit det annars hade jag ju eldat upp fanskapet (tyckte bara det var lite kul) X'D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0