Ungar är elaka ;_;

Man säger ju alltid att ungar är så "rena" och det stämmer ju till viss del (så accepterande och sånt) och också väldigt ärliga, öppna och säger precis vad dom tycker och tänker.... Vilket inte alltid är lika roligt T^T
Tänker typ på den där texten "Om en man kallar dig ful så är han ett as, om en kvinna kallar dig ful är hon en bitch och om ett barn kallar dig ful... Så är du fan ful." Som tur var inte just DET som hände i det här fallet men nära nog.
 
Jag är ett december-barn så man  fan typ yngst i klassen, sen som pricken över i:et så är man ju skitkort (så har ju längdkomlex så det skriker om det) så folk har dumheten att prata med mig och behandla mig som jag vore ett litet barn ("mindre smart") då jag e lika gammal och även ibland äldre och så klart så kommer det med kommentaren "Fyfan va kort du är!" ...... "NÄHÄÄÄÄÄ!!! DET HAR JAG FAN ALDRIG MÄRKT!!" Meeeeen nu hamnar vi ur kurs...
 
Jag kliver på bussen på väg hem från skolan men det var fullt så ställde mig där barnvagnar brukar stå (skulle ändå inte så långt) och på bussen är det en dagisklass och en liten flicka och pojke sitter på stolarna man kan älla ut och pratar. Den lilla flickan ställer sig upp och visar "att hon kan och e tuff"
 
Pojken - "Sätt dig ner! Det är bara vuxna som får stå upp!" *flickan sätter sig ner*
Flickan - "Men hon står och hon e inte vuxen." *Syftar på mig som låtsas om att inte lyssna* "Hon är vuxen, han är, hon är." *Pekar på några vuxna. Sen pratar hon om mig igen.* "Men hon går max i 7:an"
Mina tankar -  *SNYFT T^T* Går i 3 på gymnsaiet och ungen trodde jag var 13....
 
Fyfan va både ledsen å sur jag blev då (ville fan kasta'na av bussen... Om någon undrar var det inte jag som sa så)... Ibland e inte ungars "oskyldighet" och öppenhet så jävla bra, blev rätt tilltryckt då asså. ;_;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmber.blogg.se

Skit som både handlar om mig men även sånt som kanske händer runt om som jag stör mig på/har starka åsikter om (det jag skriver e mina åsikter så säger inte de är rätt eller fel).

RSS 2.0